Skorzystaj z transportu do punktu szczepień
Burmistrza Lewina Brzeskiego informuje o organizacji przez Gminę specjalnego transportu z domu pacjenta do punktu szczepień. Po zaszczepieniu, osoba potrzebująca zostanie odwieziona do swojego miejsca zamieszkania. Chęć skorzystania z transportu można zgłosić bezpośrednio w punkcie szczepień lub numerem telefonu: 77 424 66 40.
Z linii telefonicznej korzystać można od poniedziałku do piątku w godzinach podanych poniżej:
- poniedziałek 7:00 - 16:00
- wtorek 7:00 - 15:00
- środa 7:00 - 15:00
- czwartek 7:00 - 15:00
- piątek 7:00 - 14:00
Ze specjalnego transportu mogą skorzystać:
- osoby niepełnosprawne, które posiadają aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (w stopniu znacznym o kodzie R lub N) lub odpowiednio I grupę z ww. schorzeniami;
- osoby, które mają obiektywne i niemożliwe do przezwyciężenia we własnym zakresie trudności w samodzielnym dotarciu do najbliższego punktu szczepień;
- osoby powyżej 70. roku życia, które mają obiektywne i niemożliwe do przezwyciężenia we własnym zakresie trudności w samodzielnym dotarciu do najbliższego punktu szczepień.
Zmiana terminu na wniosek pacjenta
- Jeśli zarejestrowałeś się na szczepienie za pomocą infolinii 989 lub internetowo i umówiłeś się na transport, ale chcesz zmienić termin:
- dokonaj zmiany terminu szczepienia. Jeśli rejestrowałeś się za pomocą strony internetowej – zrób to właśnie tam. Jeśli dokonałeś rejestracji przez infolinię 989, skontaktuj się z nią ponownie, aby ustalić nowy termin.
- zadzwoń na infolinię gminną i poinformuj koordynatora gminnego o zmianie terminu i miejsca Twojego szczepienia.
- koordynator gminny skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.
- Jeśli zarejestrowałeś się bezpośrednio w punkcie szczepień i umówiłeś się na transport, ale chcesz zmienić termin:
- skontaktuj się z punktem szczepień i ustal nowy termin.
- punkt szczepień przekaże informację o zmianie terminu szczepienia do koordynatora gminnego.
- koordynator skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.
Zmiana terminu na wniosek rejestrującego
- Jeśli zarejestrowałeś się na szczepienie za pomocą infolinii 989 lub internetowo i umówiłeś się na transport, ale podmiot rejestrujący musi zmienić termin Twojego szczepienia:
- zostanie dokonana rejestracja nowego terminu szczepienia. Zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie lub przez SMS.
- zadzwoń na infolinię gminną i poinformuj koordynatora o zmianie terminu i miejsca Twojego szczepienia.
- koordynator gminny skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.
- Jeśli zarejestrowałeś się bezpośrednio w punkcie szczepień i umówiłeś się na transport, ale podmiot rejestrujący musi zmienić termin Twojego szczepienia:
- zostanie dokonana rejestracja nowego terminu szczepienia. Zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie lub przez SMS.
- punkt szczepień przekaże informację o zmianie terminu szczepienia do koordynatora gminnego.
- koordynator gminny skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.
Zmiana terminu na wniosek gminy
Jeśli zdarzy się sytuacja, że Gmina nie będzie mogła zapewnić Ci transportu w terminie Twojego szczepienia:
- koordynator gminny skontaktuje się z punktem szczepień i ustali nowy termin Twojego szczepienia. Zostaniesz o tym poinformowany.
- koordynator dokona dla Ciebie nowej rezerwacji na transport i Cię o tym poinformuje.