Oferta pracy w Urzędzie Miejskim w Lewinie Brzeskim
Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim Ul. Rynek 1 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się także osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w przypadku uznania spełnienia przesłanek cytowanego artykułu),
- ukończone 18 lat,
- posiadanie wykształcenia wyższego, mile widziane z zakresu administracji lub prawa, oświaty, zarządzania i marketingu, public relations, dziennikarstwo,
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy zawodowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość podstawowa przepisów prawa w zakresie:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office, PowerPoint) oraz programów graficznych Corel, Photoshop.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość języków obcych : języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie
i piśmie, mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
2) mile widziana praktyka na stanowiskach wymagających stosowania przepisów prawa
wskazanych wyżej w urzędzie lub poza urzędem,
3) umiejętność redagowania pism o charakterze promocyjno-informacyjnym,
4) umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji oraz samodzielnego
rozwiązywania problemów,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) przedstawienie pisemnej koncepcji promocji gminy i działań burmistrza.
3. Zakres zadań związanych z promocją gminy wykonywanych na stanowisku inspektora w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych :
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych uwzględniających w szczególności walory turystyczne i historyczne Gminy (foldery, wydawnictwa, oferty gospodarcze, strona internetowa);
- przygotowywanie zaproszeń, podziękowań oraz ich szaty graficznej - obsługa programów graficznych;
- przygotowanie materiałów informacyjnych o ważniejszych rozstrzygnięciach podejmowanych przez organy Gminy dla potrzeb środków masowego przekazu;
- analizowanie publikacji prasowych i reagowanie na krytykę prasową dotyczącą działalności burmistrza i urzędu;
- współpraca z gazetami lokalnymi, radiem, telewizją regionalną w zakresie stałego przekazywania informacji o pracy samorządu i jednostek organizacyjnych gminy;
- organizowanie i obsługa spotkań Burmistrza z środkami masowego przekazu, mieszkańcami Gminy, organizacjami społecznymi lub środowiskami opiniotwórczymi, celem przedstawienia założeń działań podejmowanych przez Gminę i problemów pojawiających się w powyższym procesie;
- opracowywanie materiałów i wydawanie biuletynów, folderów i innych materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących gminy, współpraca w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi gminy i innymi instytucjami;
- obsługa spraw wynikających z kontaktów z partnerami zagranicznymi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów zagranicznych i krajowych;
- propagowanie zagadnień związanych w Unią Europejską ze szczególnym uwzględnieniem przekazywania organizacjom społecznym programów i projektów unijnych;
- przygotowywanie i koordynacja imprez i akcji promujących Gminę w kraju i poza granicami państwa, informujących o potencjale kulturalnym, gospodarczym, sportowym i turystycznym Gminy;
- współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy w zakresie podejmowania działań promujących Gminę;
12) udział w wystawach i targach;
13) wykonywanie zadań związanych z funkcją reprezentacyjną Burmistrza (w tym:
prowadzenie kalendarza imprez, świąt, uroczystości).
14) przekazywanie informacji o działaniach gminy i burmistrza za pośrednictwem
serwisów społecznościowych (facebook) oraz ich bieżąca aktualizacja.
4. Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu Miejskiego w Lewinie Brzeskim przy ul. Rynek 26. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Pomieszczenie pracy usytuowane na parterze, z możliwością dotarcia wózkiem inwalidzkim do stanowiska pracy. W pomieszczeniu pracy przejścia, dojścia do stanowiska pracy umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednim kontaktem z klientem. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Zatrudnienie: na czas określony od dnia 1.09.2017r. z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie: zasadnicze w kategorii XII-XVI od 1.500,00 zł do 3.900,00 zł.
5. Informacja na temat wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, oryginał kwestionariusza osobowego,
- kopie dokumentów potwierdzające obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,
- kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku inspektora,
- kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełna zdolność do czynności prawnych, oraz korzysta z pełni praw publicznych oraz, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV muszą być podpisane i opatrzone klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 28 sierpnia 2017 roku do godz. 15.00 pod adresem:
Urząd Miejski
ul. Rynek 1
49-340 Lewin Brzeski
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Lewinie Brzeskim przy ul. Rynek 1 (Ratusz pok. 11) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lewin-brzeski.pl Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 0 77 424 66 34 lub 0 77 424 66 00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.lewin-brzeski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. Rynek 1, 49-340 Lewin Brzeski.
B u r m i s t r z
Artur Kotara
Ogłoszenie do pobrania: