×
Wyszukaj w serwisie
×

Rajd Rodzinny im. Emilii Nowak na Ślężę

Po raz kolejny dzieci lewińskiej podstawówki z rodzicami wspięli się na szczyt Ślęży.
     Ale wcześniej na „pieprzyku” zakupiliśmy worek drewienek na rozpałkę, bowiem zaplanowaliśmy, że tym razem nie będzie w schronisku zapiekanek , ale kiełbaski z ogniska. Wędrówkę rozpoczęliśmy od Przełęczy Tąpadła. Każdy z uczestników zapakował do plecaka po kilka drewienek i wyruszyliśmy pod górę. Mozolnie wspinaliśmy się żółtym szlakiem.  Niby łagodną kamienistą ścieżką – ale już po stu metrach było ciężko. Zaczęliśmy się rozbierać zarówno ze względu na rosnącą  temperaturę powietrza , ale także z gorąca od wysiłku.  Po drodze zrobiliśmy kilka krótkich postojów, aby wszyscy dołączyli i żeby nikt się nie zgubił. Ci , którzy dotarli na górę pierwsi - rozpalili ognisko.  Pozostało nam tylko naszykować kije (przywiezione  z Lewina - bo to przecież rezerwat przyrody) i upiec kiełbaski. Potem jeszcze lody, lody   i  jeszcze  raz  lody .Po czym  schodzimy w dół i kończymy nasze rodzinne wędrowanie. Zmęczeni, ale uśmiechnięci i zadowoleni wsiadamy  do autokarów i … wracamy do domu. Tradycji stało się zadość.