Ograniczenia w dostępie do Urzędu
W związku z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW z dnia 09 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.z 2020r. poz. 1758),
Burmistrz Lewina Brzeskiego informuje, że w okresie od dnia 22 października 2020r. do odwołania - wejście na teren obiektów Urzędu Miejskiego w Lewinie Brzeskim przy ul. Rynek 1 oraz Rynek 26 pozostaje ograniczone do sytuacji niecierpiących zwłoki lub niezbędnych wymagających osobistego stawiennictwa.
Załatwianie spraw w urzędzie do odwołania możliwe jest jedynie w formie elektronicznej, telefonicznej oraz korespondencji tradycyjnej (Poczta Polska, kurier) lub pozostawianie korespondencji w skrzynkach usytuowanych przed wejściem do budynków przy ul. Rynek 1 i Rynek 26, które będą opróżniane raz dziennie.
Wprowadza się całkowity zakaz poruszania się klientów zewnętrznych po obiektach Urzędu.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym, istnieje możliwość kontaktu osobistego z pracownikami poszczególnych wydziałów w wyznaczonym miejscu.
Do wezwania pracownika służy dzwonek umieszczony przy drzwiach Urzędu. Pracownik zapisuje dane klienta w ewidencji osób wchodzących.
Obowiązują zasady zachowania dystansu, ograniczenie przemieszczania się pracowników po Urzędzie, między wydziałami oraz między budynkami Urzędu do niezbędnego minimum, dezynfekcja rąk przy wejściu do budynków.
Podczas kontaktu z klientami Urzędu należy obowiązkowo zasłaniać usta i nos. Klient również posiada taki obowiązek – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dane kontaktowe dla klientów Urzędu :
1) adres do wysyłki pocztowej :
Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim ul. Rynek 1, 49-340 Lewin Brzeski
2) skrzynki podawcza do korespondencji znajduje się przy wejściu do budynku ul. Rynek 1 i Rynek 26
3) adres do komunikacji elektronicznej:
- fax - 77 424 66 38
- poczta e-mail – lb@lewin-brzeski.pl
- platforma e-puap
Sprawy pilne, wymagające osobistego stawiennictwa, złożenia podpisu, będą załatwiane po umówieniu terminu drogą mailową lub telefonicznie pod numerami telefonów :
Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim:
Kierownictwo Urzędu – Sekretariat - 77 4246600, 77 4246624
Wydział Organizacyjny - 77 4246631
Wydział Finansowo-Budżetowy - 77 4246628
Wydział FN – deklaracje śmieciowe - 77 4246670
Wydział Podatkowy – podatki, opłaty lokalne - 77 4246635
Wydział Budownictwa i Inwestycji - 77 4246637
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych - 77 4246634
Wydział OK – działalność gospodarcza - 77 4246636
Wydział Roln. i Gospodarki Nieruchomościami - 77 4246626
Wydział Spraw Obywatel. Urząd Stanu Cywilnego - 77 4246650
Wydział SO - zameldowanie - 77 4246643
Wydział SO - dowody osobiste - 77 4246646
Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej
i Ochrony Środowiska - 77 4246639
Wydział GK – sprawy mieszkaniowe - 77 4246680
Straż Miejska - 77 4246665
Oddział Zamiejscowy Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego – 77 424 66 63
Kasa Urzędu czynna dla obsługi klienta w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 13.00